شرایط بازگرداندن کالا

شرایط بازگرداندن کالا

برگرداندن کالا موقع تحویل و توسط مامور تحویل دهنده برای سفارش های پرداخت در محل (قبل از باز کردن بسته)

درصورتیکه مشخصات فنی یا عمومی مندرج در بسته ارسالی با اطلاعات مندرج در سایت و سفارش کاربر مغایرت داشته با شد ، مشتری می تواند توسط مأمور مربوطه ، کالا را به بیزیلو برگشت دهد و هزینه ارسال و برگشت بر عهده بیزیلو خواهد بود؛ تاکید بر این نکته ضروری است که باید مغایرت ذکر شده قابل مشاهده و قابل تایید مامور تحویل دهنده باشد.

چنانچه هیچ گونه مغایرتی در مشخصات درج شده در بسته ارسالی و سفارش مشتری وجود نداشته باشد و مشتری بنا به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود ، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه های فرصت از دست رفته و اختلاف قیمت روزانه کالا محاسبه شده و برعهده مشتری خواهد بود؛

استفاده از 72 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟ ( بعد از دریافت کالا )

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت کالا، به بیزیلو اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 72 ساعت مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن یا هر گونه اسیب فیزیکی و شیمیایی قابل مشاهده آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بیزیلو بازگردانده شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بیزیلو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین لازم به ذکر است هر گونه پنهان کاری درباره اعمال انجام شده بر روی کالا و یا بسته بندی آن در صورت کشف توسط متخصصین مطابق با قوانین قضایی برخورد خواهد شد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. همچنین هر گونه تغییرات در پلمپ مخصوص شرکت روی بسته بندی یا بسته بندی محصول غیر قابل قبول بوده و استفاده از این قانون را برای مشتری محترم نقض می کند.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بیزیلو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بیزیلو از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. برای تسریع در عملیات رفع اشکال در محصول لازم است یک عکس از محل اسیب دیدگی به ایمیل خدمات پس از فروش بیزیلو ارسال شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن یا هر گونه اسیب فیزیکی یا شیمیای قابل رویت آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بیزیلو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات بیزیلو (شماره تلفن :04135450882و 04135401137) اطلاع داده شود و یا از قسمت پیگیری سفارشات در سایت نسبت به لغو آن اقدام نماید.

- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 5 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد و مشتری مستلزم تقبل خسارت و ضرر و زیان و پذیرش اجباری کالا می باشد و مشتری هیچ حقی برای شکایت ندارد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه و مسئولیت ارسال کالا واختلاف قیمت روز در قیمت جنس مورد نظر به عهده مشتری خواهد بود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

- آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به بیزیلو اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و بیزیلو تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش بیزیلو ارسال شود.

- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بیزیلو بازگردانده شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با بیزیلو جداً، خودداری کنید، در غیر این صورت هیچ مسئولیتی را شرکت قبول نمی کند.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

-اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، به منظور تسریع در عملیات تشخیص و عیب یابی ذکر شده، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان بیزیلو امکان تست آن را داشته باشند.

-در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و بیزیلو تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریز ، خیابان شهید منتظری ( مارالان) ، چهار راه فدک ، ساختمان چهل ستون ، طبقه پنجم

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش بیزیلو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده بیزیلو است.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به بیزیلو ارسال شود.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان بیزیلو ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود و شرکت هیچ مسئولیتی را در این باره به عهده نمی گیرد.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

- کارشناسان خدمات پس از فروش بیزیلو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان بیزیلو تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند و در صورتی مبلغ پرداختی توسط مشتری عودت داده خواهد شد که قبل از ارسال کالا اقدام به انصراف کنند.

- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و بیزیلو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی ندارد.

- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط بیزیلو ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت بیزیلو هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش بیزیلو است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن 35400882 (041) تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه تماس با ما برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.

 


حرکت به بالا